torsdag 11. august 2011

dag 2

våknet litt forvirret på hvor jeg egentlig var, men det skulle jeg snart få vite dagen før på kvelden var jeg så heldig å få en hyggelig tysker som telt nabo. Vi snakket mye om naturen her i Sverige og om kungssleden og så hadde jo jeg en flaske med jeger som jeg syntes var på sin plass å få delt med denne herre mannen og det gikk jo slag i slag å våknet da ikke helt i god form da jeg stakk hode mitt ut så så han at jeg ikke var helt med. så han ga meg en cola og kom meg litt etter litt og fant ut at jeg måtte bare være her en dag til på grunn av mye hygge og litt vell mye innabords. så her sitter jeg å har lært meg en ny lekse. ikke ta  med jeger på tur det ødelegger bare. men så sitter jeg her da med dårlig samvittighet og tenker på at jeg rotet bort en hel dag på dette. og at jeg nå må ta inn denne dagens dumskap. så jeg går meg en tur i området og oppdager badstua, og klarer ikke å la være jeg drar hit og setter meg ned  å svetter ut alt svineriet blei her ganske lenge. og gikk tidlig i seng.