torsdag 11. august 2011

dag 3

dag 3 36 km 12 timer
i dag ble en lang dag jeg gikk fra Abiskojaure til sjaktahyttene 36 km turen startet med en stigning fra 500 m til ca 700 m tung vei opp men det kom seg da je gvar på toppen da flata det seg ut og ble bare herlig å være på tur man så flere mil frem og det var lettgått og brukte 12 timer i dag på å gå i knallsol varmt og godt det var mye trivelige folk i fjellet  idag har fått vite at fjellreven classic går av stabelen om noen dager og da vil jeg helst være utenfor alforvei kungsleden er nemlig kjent for mange og derfor drar de fleste hit. buksa som jeg fikk kjøpt hos abc fritid på lade i trondheim funker greit har fått et lite luftehul i skritet som revnet opp noen dager før turen men det fikk jeg sydd igjen. dagens sang: boney m med daddy cool:) hehe man får mange rare sanger plutselig i hode når man går langt og blir sliten det får i allefall jeg.