torsdag 11. august 2011

dag 4

dag 4 13 km sol litt vind

herlig dag fotene mine har det fint jeg begynnr å få teket på sekken som jeg har kjøpt hos amfibi.no det er helsport sin ekstrem 45 liter munin den er jeg kjempe fornøyd med liker den veldig godt.
var en rolig dag flatt og det gikk nedover til jeg kom til salka der ble jeg i ei hytte ville ringe hjem i dag via satelit tlf og gi beskjed om at alt gikk bra men det ble ikke mulig hvorfor vet ikke jeg. litt kjedelig.
la meg i hytta med 8 andre da vi skulle legge oss snorket en så høyt at jeg måtte ut å legge meg på kjøkkenet, og da bestemte jeg meg for å gå lengre og ta flere overnatinger i teltet ringstind 2 til helsport litt lite syns jeg til mitt bruk skal satse på gimle 2 lett utgaven til neste år eller ekspedisjons teltenene deres. men plager morgendagens rute.